reklama

Kto koho klame alebo reklama la „týkom“

Zasa mi raz pri surfovaní udrela do očí internetová reklama. V prvom momente ma upútala (čo je jej zámer, ale tiež asi jediný kladný bod), v druhom momente mi riadne zdvihla adrenalín, no a v tom treťom, po kliknutí a prečítaní si odkazu, ma už doslovne nasrala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (48)
Obrázok blogu

Ide o flashovú reklamu, kde nejaký „týpok f šiltofke“ akože na stenu sprejuje, že „rodičianás klamú“, že internet nie je drahý (ja byť fotrom tak poviem takémumudrlantovi z voleja, že veď keď nie je tak si plať ;) ale to je o inom ). Hneď na to tam preskroluje fantastická ponuka, že 4Ginternet so štátnou dotáciou je len za 302,- Sk mesačne. Ani včera a ani dnes som z jahodyani čerešne nespadol, a preto viem, že dnes za 302,- Sk internet dostanem iba tak v mojichnajružovejších snoch. Musím sa ale priznať, že o internete štvrtejgenerácie (4G) som sa veru dopočul prvýkrát (a to na hotlajne, kam som celý hot samozrejme zavolal). A tak po kliknutí na reklamu čítam skvelú ponuku a dozvedámsa, že mám využiť túto skvelú ponuku, ktorú práve oni ponúkajú. Po upísanísa na dva roky budem platiť o 234,- Sk menej. Skoro som nadobudol pocit,že tých 234 korún mi ružový moloch odpustil alebo čo. Ešte samozrejme dodávajú,že ponuka je limitovaná (z titulu obmedzenia počtu príspevkov odštátu), a preto mám začať vypĺňať hneď a zaraz. Tak plný elánuvolám na ružové číslo, že sa dozviem viac. Prvé čo sa dozvedám, že 4Ginternet nie je so štátnou podporou. Stále netuším, čo to 4G je, ale veď to mimôže byť jedno. Bordel v nezmyselnom marketingovom značkovaní (brending tykokso) svojich služieb je dosť úbohou vizitkou firmy. Čo mi ale jedno nie je, je fakt,že si musím k tomu, aby som si ružovo z domu zainternetoval nechaťzaviesť telefónnu linku (do 10 dní a za jednu korunu, wow), a to s minimálnymprogramom s 30 voľnými minútami. Ten stojí len 249,- Sk, samozrejme, že bezDPH. Podčiarknuté sčítané, cieľová reálna suma za „net“ mi vyšla 655,70 Sk zamesiac. Je to dvakrát viac ako uvádza tá „cool stylish“ reklama s tým týpkomv širokých gatiach. No fasa nie? Niežeby tomu tak doteraz nebolo, len ma irituje, že v tom stále ešte pokračujú a veselo propagujú bez zohľadnenia povinne voliteľného paušálu na telefón.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Dúfam, že sa nedožijem ďalších podobných ponúk, kde mi budúnúkať skvelé auto za 300 tisíc, a po prečítaní si podmienok kúpy sa dozviem,že cena platí len za predpokladu, že si k autu kúpim aj bicykel, trojkolku, skúter, snežnicea električenku za ďalších 300 tisíc, aby som mal kopec iných zbytočností,ktoré vlastne vďaka tomu autu potrebovať nebudem. Mám pocit, že niektorímarketingoví mágovia majú ľudí za úplných blbcov...

 

Na záver ešte jednu poznámku. Považujem za úplne scestné, že si ružový moloch dovoľuje oblbovať ľudí s tou fasa cenou (v podstatenereálnou), ktorá je však dokonca uvádzaná ako cena bez DPH. Nie je mi jasné,či osoba oprávnená využiť štátny príspevok môže byť čo i len teoretickyplatiteľom DPH. Kde len mohli „soudruzi udelat chybu“? Obávam sa, že to nebolachyba, ale zámer.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Asi bude pre moje duševné zdravie lepšie niektoré reklamy a priori ignorovať.


http://www.t-com.sk/Default.aspx?CatID=243&NewsID=246&Section=home

Maroš Uhrík

Maroš Uhrík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je spolocensky tvor spravidla vnimajuci aobcas reagujuci na dianie okolo seba. Zvlastne znamenie? Ryby! :)Takito ludia z tychto kutov zemskej gule tuto na to kukali: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu