reklama

Dosť bolo Bratislavy!

Dnes mi udrela do očí reklama spoločnosti Siemens Program and System Engineering s.r.o., ktorá nabáda sloganom „poďme domov“ ľudí vrátiť sa za prácou z Bratislavy do Piešťan, Žiliny a Košíc. Ani ma tak neoslovil ten slogan, veď ja som doma a prácu mam tiež :o), ale zarazil ma vizuál zákazovej značky s piktogramom preškrtnutého bratislavského hradu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.profesia.sk/microsite/siemens/podmedomov/)

Neviem totiž presne,čo chcel autor touto zákazovou tabuľkou povedať. Mne to vyznelo tak, že sasnaží pôsobiť na podvedomie ľudí, čo dochádzajú do BA za prácou, ale nie tým,že v prvom rade ponúka vyššie platy, lepšie podmienky a čo ja viem čo ešte, ale tým, žestavia na nejaký vžitý negatívny vzťah voči Bratislave, resp. ak ho nepredpokladá, tak sa ho minimálne snažínavodiť. Podľa mňa má byť reklama pozitívna a nie negatívna. Celkovýdojem z nej má byť pozitívny a nemala by ani nikoho urážať. Vo mne však prečiarknutý symbol Bratislavy neevokuje nič pozitívne. Ten motív sa hodí skôr na nejaký web partie chronických sťažovateľov , čo vkuse a furt nadávajúna „to-tych-blavakov“, a aj to bez zjavného argumentu. Podčiarkuté, sčítané, tá reklama sa mi nepáči. Podľa mňa je zlá, a to myšienkou a najmä prevedením. Zákonite tým rovnako zlý pocit vo mne vytvára aj vo vzťahu k vyššie menovanej spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

 

Ak si chce Siemenslanáriť ľudí, nech ich lanári na vyššie platy a iné výhody a nie nanejakom (pod)vedomom?!? odpore voči Bratislave. Je to na zamyslenie. Len v záujme Siemensu dúfam, že táto reklama neosloví ten typ ľudí, ktorých by takéto prikrmovanie odporu voči BA mohlo osloviť, lebo to by potom veľkú dieru do sveta tieto nové pobočky s nimi neurobili.

 

 

 

Autor je ako istetušíte Bratislavčan. Okrem toho je aj Slovák a Európan...

Maroš Uhrík

Maroš Uhrík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je spolocensky tvor spravidla vnimajuci aobcas reagujuci na dianie okolo seba. Zvlastne znamenie? Ryby! :)Takito ludia z tychto kutov zemskej gule tuto na to kukali: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu