reklama

Ako som dnes bez námahy o päť kilo prišiel

Človek si povie, že mne sa to stať nemôže, no raz sa to predsa len stane. Tak ako mne dnes ráno...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Myšlienkami ešte kdesi tam, kde som samárne snažil niečo vysvetliť a niekto sa zase márne snažil niečo pochopiť,spaľujúc už nie tú prvú rannú, uvažujem, že mi predsa dobre padne, keď si dámnejaké to kafe. Veď mi bude lepšie a snáďaj krajšie.

Nemám však pri sebe žiadnu hotovosť, a takrekognoskujem najbližší možný bankomat. Podídem rezko k nemu, odklepnem zbytočnýpopol do pekného šedého popolníku (ak to nie je kôš na potvrdenky) a strčímskrz dieru ten ošúchaný kus plastu. Na výzvu ťukám pin a následne aj sumu.Beriem si kartu, odchádzam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Idem idem, a po pár metroch ťukám opäť,ale už len na svoje čelo. Velím čelom vzad a náhlim sa späť. Pri (ne)výhernomautomate už stojí pán v strednom veku a čosi tam „rieši“. Bez okolkov saho pýtam: „Nenašli ste tam prosím mojich päťsto korún, čo som si pred chvíľkou zabudolvziať z bankomatu?“. Odpoveďou mi je zavrtenie hlavy, bohužiaľ v horizontálnomsmere. MaFuKo, ako som dotyčného operatívne z dôvodu veľkého podozrenia nazval,dorieši svoje „veci“ a odchádza. Ešte ma krátko verbálne uistí, že tamfakt nič nebolo (v duchu si myslím, čert ťa ber, nakoľko mám aj tak pocit,že nikto iný nemal čas k tomu automatu pristúpiť).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž čo, prezriem ešte miesto činu, nič všaknenachádzam. Idem teda skúsiť šťastie do pobočky, či tá mašina predsa len tiepeniaze po istej chvíľke nevcucla späť alebo či ich tam nedajbože niekto v návalemorálneho povznesenia nepriniesol. Po chvíľke odchádzam, síce sozadokumentovanou zmenou čísla môjho novučičkého, UV lampou ošľahaného, občianskehopreukazu, ale zato bez ďalšieho úspechu. Bankomaty totiž, na rozdiel od kariet,peniaze nevcuciavajú!!!(skvele slovo).

S výberom si dávam reparát a poberámsa na to kafe, čo mi malo zdvihnúťmorálku. Nezdvihlo mi nič (vraj už po novom ani krvný tlak), snáď len adrenalín.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím, že som mojou nepozornosťou niekoho potešil a dúfam,že mu tá suma padne na „úžitok“. Moja chyba a moja blbosť. Som poučený. Nikdysa neradno spoliehať na poctivosť druhých, ale byť radšej furt v strehu. V duchu sa utešujem, že veď je krásny deň a už len aby sa mi horšie neprihodilo...

 

Každopádne poučenie na záver znie: Fajčenieškodí zdraviu a môže spôsobiť stratu koncentrácie pri výberoch z bankomatov.

Maroš Uhrík

Maroš Uhrík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je spolocensky tvor spravidla vnimajuci aobcas reagujuci na dianie okolo seba. Zvlastne znamenie? Ryby! :)Takito ludia z tychto kutov zemskej gule tuto na to kukali: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu