reklama

Petržalka zahalená dymom

Dnes ráno som sa zobudil do krásneho slnečného, ale zato smradľavého rána.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Ranný pohlad na budovu Technopolu zahalenu dymom
Ranný pohlad na budovu Technopolu zahalenu dymom (zdroj: m.u.)

Už od skorších ranných hodín je Petržalka (jej stred) zahalená do oblaku dymu, ktorý sa drží pri zemi a smrdí (niečo ako spálená guma, i keď na fet nie som odborník). Nikde som sa nič bližšie o žiadnom požiari nedozvedel, neviete niekto niečo?

Ešte fotky:

Obrázok blogu


Obrázok blogu

Aktualizácia 8.21:

Aj z diskusie a aj na vlastné oči ráno cestou plávať som videl, že dym sa šíri z areálu od Matadorky (neviem komu to zhorenisko patrí, ale minimálne by som mu dal zaplatiť umývanie áut všetkým v okruhu 5 kilometrov). A ako píšu nové časy, sklad nábytku to vraj bol...

Maroš Uhrík

Maroš Uhrík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je spolocensky tvor spravidla vnimajuci aobcas reagujuci na dianie okolo seba. Zvlastne znamenie? Ryby! :)Takito ludia z tychto kutov zemskej gule tuto na to kukali: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu