reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maroš Uhrík

Maroš Uhrík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je spolocensky tvor spravidla vnimajuci aobcas reagujuci na dianie okolo seba. Zvlastne znamenie? Ryby! :)Takito ludia z tychto kutov zemskej gule tuto na to kukali: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Petržalka zahalená dymom

Maroš Uhrík

Petržalka zahalená dymom

Dnes ráno som sa zobudil do krásneho slnečného, ale zato smradľavého rána.

  • 19. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 300x
  • 5
Ospravedlnenie všetkým sviniam za to, čo robí jedna nenažraná sviňa

Maroš Uhrík

Ospravedlnenie všetkým sviniam za to, čo robí jedna nenažraná sviňa

Aby ste sa na mňa milí ochrancovia zvieratiek ani náhodou nevrhli, tak tento článok žiadnym spôsobom nemá za cieľ škodiť dobrej povesti všetkých prasiatok. Mám ich veľmi rád. Pečené najradšej :)

  • 29. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 888x
  • 15
Nevyčerpateľná studnica inovácií v DPB alebo nerob capa záhradníkom

Maroš Uhrík

Nevyčerpateľná studnica inovácií v DPB alebo nerob capa záhradníkom

Dopravný podnik nášho hlavného mesta ma opäť raz prekvapil nevídanou novinkou , a tak ako je už za posledné roky dobrým zvykom, zase raz nemilo.

  • 14. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 122x
  • 32
T-mobile elegantne zvyšuje ceny roamingu.

Maroš Uhrík

T-mobile elegantne zvyšuje ceny roamingu.

Po dlhšej odmlke som sa opäť raz rozhodol vziať do ruky pero a papier (teda otvoriť textový editor) a podeliť sa s Vami o nový postreh z vôd čudesných praktík podnikania na Slovensku. A to nejde o nejakého stánkara na Miletičke, ktorý Vás s úsmevom na perách okabáti, keď Vám predá zemiakové placky, ktoré majú so zemiakmi spoločný len názov (inak sú samá múka). Ide o jedného z našich operátorov, ktorý sa hrdí tým ako pomáha kde len môže, zachraňuje lesy, podporuje kadejaké charitatívne aktivity, hrdo sa hlási ku kadejakým etickým kódexom, no k zákazníkovi sa v konečnom dôsledku správa ako k tomu poslednému, na ktorom by mu malo záležať.

  • 2. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 571x
  • 15
Ako na UPC a moc sa pri tom nenervovať

Maroš Uhrík

Ako na UPC a moc sa pri tom nenervovať

V reakcii na viacero článkov o tom ako UPC (nie nejde o univerzitné pastoračné centrum :) zvýhodňuje nových zákazníkov a na tých strarých kašle som sa rozhodol napísať moje skormné how-to na zníženie poplatkov za ich služby.

  • 6. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 882x
  • 12
reklama
Kto koho klame alebo reklama la „týkom“

Maroš Uhrík

Kto koho klame alebo reklama la „týkom“

Zasa mi raz pri surfovaní udrela do očí internetová reklama. V prvom momente ma upútala (čo je jej zámer, ale tiež asi jediný kladný bod), v druhom momente mi riadne zdvihla adrenalín, no a v tom treťom, po kliknutí a prečítaní si odkazu, ma už doslovne nasrala.

  • 21. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 538x
  • 48
Čo s takým číslom 112, keď je ako tiesňová linka nanič?

Maroš Uhrík

Čo s takým číslom 112, keď je ako tiesňová linka nanič?

O tom, ako dovolať sa na 112 ešte neznamená dovolať sa pomoci :-(

  • 16. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 859x
  • 4
Dosť bolo Bratislavy!

Maroš Uhrík

Dosť bolo Bratislavy!

Dnes mi udrela do očí reklama spoločnosti Siemens Program and System Engineering s.r.o., ktorá nabáda sloganom „poďme domov“ ľudí vrátiť sa za prácou z Bratislavy do Piešťan, Žiliny a Košíc. Ani ma tak neoslovil ten slogan, veď ja som doma a prácu mam tiež :o), ale zarazil ma vizuál zákazovej značky s piktogramom preškrtnutého bratislavského hradu...

  • 12. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 297x
  • 45
Ako som dnes bez námahy o päť kilo prišiel

Maroš Uhrík

Ako som dnes bez námahy o päť kilo prišiel

Človek si povie, že mne sa to stať nemôže, no raz sa to predsa len stane. Tak ako mne dnes ráno...

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 637x
  • 18
Komu slúži proprietárny formát...

Maroš Uhrík

Komu slúži proprietárny formát...

Prečo vyberať niečo za čo sa platí, keď sa to dá aj inak.

  • 1. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 233x
  • 19
reklama
Priateľ snov, nepriateľ slov

Maroš Uhrík

Priateľ snov, nepriateľ slov

Krátky referát alebo nejaké to howto na ryby (ako ľudí narodených v tomto znamení)...

  • 31. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 344x
  • 7
Doprava naša každodenná

Maroš Uhrík

Doprava naša každodenná

Krátke zamyslenie nad tým, či sa oplatí cestovať v Bratislave hromadnou dopravou s označeným cestovným lístkom, resp. predplateným časovým lístkom alebo ani veľmi nie...

  • 11. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 844x
  • 18
Zima ako má byť

Maroš Uhrík

Zima ako má byť

Veľká oblačnosť až zamračené a na väčšine územia sneženie. Severozápadný až severný vietor 7 až 12 m/s (25 až 45 km/h), v nárazoch okolo 15 m/s (55 km/h), a jeho vplyv na ranne prebudenie a kladný vzťah k práci.

  • 30. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 005x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu