reklama

Pozri sa na moje štvorky :) aka four things mem

Kde bolo tam bolo, bol raz jeden rozvláčny /tento terminus technicus som si ja nevymyslel/ člen, teda ja. Členovi ešte v zárodku vznikajúcej pandémie zapríčinenej číslom 4 hodil túto milú /no naozaj :o)/ povinnosť na krk iný hostiteľ tejto pliagy - Dano. Stalo sa tak 30. januára presne o 8:31:25 SEČ, a to ráno! Keďže každý administratívny proces nejakú tú dobu trvá, až dnes som dospel do štádia finalizácie realizácie tejto výzvy. A ako sa ukazuje, takéto šitie vychladnutou ihlou (tzv. cool needle) má svoje rácio, nakoľko mi mierna mutácia tejto nákazy prišla aj od ďalšej „nákazyšíričky“ - Mery.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Preto s radosťou pristupujem kukoncentrácii konania a vyhotovujem v patričnej lehote 20 dní mojenasledovné štvorky. Dúfam, že už každému došlo, že nejde o štvorky kozy a ani iné zvery, lebo priniektorých nadpisoch to bolo to prvé, čo moju čistú dušu napadlo :o) (a skoro aj to posledné...)

Pristúpme k veci:

Moje štyri zamestnania:
- mladý u brigády ;) (samé svinstvá, ktoré stačí prežiť len raz, maximálne dva :)
- chlapec pre všetko vo vtedy ešte neružovej (po správnosti magenta) firme, to boli svetové časy
- referent na úúúúrade ;)
- koncipient

Moje štyri obľúbené filmy:
- Pelíšky /odteď se nehádá, odteď se sází/
- Big Lebowski /nobody will fuck with Jesus/
- The Snatch - PodFu(c)k /There's a place to land a fuc*ing Jumbo Jet maaan/
- Čierna mačka biely kocúr /jebu vaše podelane strachy/

Štyri miesta, kde som žil (mierny defekt klonov, štyrka bola omylom odmocnena na dvojku):
- Hurbanovo
- Bratislava, a tu mi je dobre

Štyri obľúbené TV programy:
- Etiketa - Ladislav Špaček, Ivo Mathé a spol.
- SOS, sranda musí byť ;)
- Snehove spravy do roku 1992 (časy podmazu fajky mieru odShadows)
- Manéž Bolka Polívky

Štyri miesta, kde som bol na dovolenke:
- Írsko
- Španielsko
- Grécko
- Chorvátsko

Moje štyri obľúbené jedlá:
- mäsko s prísl.
- bryndzové halušky
- VéZetKá
- palacinkyyyyyyyyyyyyyyy

Štyri weby, ktoré denne navštevujem:
- www.google.com
- www.zive.sk
- www.blog.sme.sk
- www.justice.gov.sk

Štyri miesta, kde by som bol radšej ako teraz:
- v teple ;)
- v posteli
- s priateľmi - kdekoľvek
- v Turíne ;)

Štyri blogy, ktorým odovzdávam štafetu (najviac by si to zaslúžilití, čo si na mňa spomenuli, ale keďže sa nechceme zacykliť ako voľakedy mojepascalovské cykly – tí čo ich videli vedia o čom je reč ;) - tak si vyberám úplne,že náhodne:

- Grga Pitič /ať žije ještesto let /
- František Tóth /radšejriešiť štvorky ako kultúru/
- Matej Hajko /nech sa užnikdy na štadióne sám nebojí/
- Fidel Castro /cuba libre!/

Viac ofenoméne internetové memy: Wikipedia (ajkeď nič moc), definíciapojmu internetový mem, katalóginternetových memov, ako si zavariťinternetovým memom, ďalší,čo nemá rad masové memy a predsa píše, Štyri veci na37Signals (alebo ako spustiť kritické komentáre).

Maroš Uhrík

Maroš Uhrík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je spolocensky tvor spravidla vnimajuci aobcas reagujuci na dianie okolo seba. Zvlastne znamenie? Ryby! :)Takito ludia z tychto kutov zemskej gule tuto na to kukali: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu